Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

I'm a Barbie girl..

Image and video hosting by TinyPic
Moni varmasti omistaa ainakin yhden Models Own lakan, joita saa Seppälästä : ) mä vaan 2kpl, ja oon halunnut sitä persikkaista sävyä vaikka kuinka kauan; ei oo tullu ostettua hinnan takia, jota oon aina kammoksunu, hassua : D eihän nämä kalliita ole, jonkun femman vaan, mutta silti :'D tän sävyn nimi on Pastel Pink, ja oon tätä mussua kattellu vaikka kuinka kauan laatikossani ja miettiny, ettei se ookaan niin kiva sävy. Taas sen näki kuinka väärässä oonkaan, kun muuten vaan eilen lakkasin kynteni yöllä : )
Ei mulla muuta, good night!

Kommentit

  1. ihana toi models own lakka! mulla on tota vähän tummempi pinkki mut haluisin ton vaaleenki :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake