Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Pokaalitunnustus

Sain tunnustuksen Meikki Monsterin Maailma blogin kirjoittajalta lebeniltä! Tämän tunnustuksen myötä minun pitää kertoa 10 asiaa itsestäni teille.


1. Oon helposti turhautuva ihminen. Kaipaan jotain meininkiä tähän elämään, ja paljon! Ja nyt sitä oonkin saanut taas kun työt alkoi ja alotin salilla käymisen myös : )

2. Mulla ei enää oo oikeen mitään halua kirjotella meikeistä ja semmosesta, kun en sen ihmeemmin niitä enää käytä. Siis perusmeikit nassussa on joka päivä jne, mutta siihen se jääkin.. Kunpa halu vielä palais!

3. Musiikki ja laulaminen on mulle kaikki kaikessa, parasta

4. Ennen käytin ruokiin, kahviin ja mihin ikinä yylipaljon sokeria.. Nyt menee ainakin kahvi ja puuro ilman sokeria ja oon niin ylpee ittestäni! Oon muutenkin ruvennu syömään niin paljon terveellisemmin kun muutin kotoa pois.

5. Oon poikatyttö. Tuliko jollekin vielä uutena asiana..?

6. Musta tulee vielä tatuoitu laulava fitness nainen!

7. Mun mielestä ilkeät ja itsekeskeiset ihmiset vois joskus mennä itteensä ja kattoa peiliin. Joskus ennen vitutti tällaset tapaukset, nykyään melkeen käy sääliks vaan.. Tai naurattaa..

8. Mä haluan paljon paljon rahaa, sillä ostaisin heti unelma kartanon mulle ja Tomille, muutamat autot pihaan ja tietty samaa settiä mammalle, mummulle ja paapalle! Kuntosali himassa ois kans kova.

9. Ei mitään käsitystä, koska olisin viimeks uinu? Pelkään niin kovaa uida jossain meressä yms, koska en nää pohjaa ja jos vähänki jalka tai joku osuis kiveen niin varmaan kuolisin. Muistan kyllä, että olin lapsena täys vesipeto ja aikusena ammatin piti olla uimaopettaja joka saa myös uida muiden kanssa..

10. Mun mielestä ihmisten pitäis olla positiivisempia, palata joskus maanpinnalle, lopettaa ruikuttaminen ja ruveta itte vaikuttamaan asioihin. Maailmassa on kyllä muutenki tarpeeks paskaa jo, meillä perus tallaajilla on asiat aika paljon paremmin kun tuolla tiedätte kyllä missä. Hymyä nassuun ja uusia pettymyksiä kohti! : D

Haastan..

Kommentit

  1. Kiitoksia :) voi kiitti haasteesta, pitääki tehä heti kun vaa keksii ne 10 juttua :P

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake