Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Kyyhkynen

Hih joo, kyyhkysiä ostelin tänään : D eli Dovea! Mulla on pian enää jäljellä vaan noita isoja 750ml shampoo- ja hoitoainepulloja Tigiltä, eikä niitä voi mihinkään mukaan kantaa, paitsi omaan suihkuun.. Joten oli aika ostaa jotain markettilitkua päähän, ja pienemmässä versiossa. Nyt on niin kauan hehkutettu Doven uusia shampoita ja hoitoaineita, että päätin sitten kokeilla molempia :) (tai no, en nyt ihan hoitoainetta..)
Photobucket Eli siis ostin Doven Colour Radiance Shampoon - värätyille hiuksille. Sekä Doven Intense Repair Express Tehohoitoaineen. Photobucket Kuulostaapa mielenkiintoiselta.. Ja siis shampoota tulee 250ml :) PhotobucketPhotobucket Tämän tehohoidon pitäisi siis vahvistaa hiuksia ja suojata kaksihaaraisilta. Tätä kehotetaan käyttämään päivittäin shampoopesun jälkeen normaalin hoitoaineen sijaan. Mä olen koittanut jo Doven Nourishing Oil Care hoitoainetta, sitä missä on kultaista väriä tuubissa, eli se mitä on nähty nyt todella monessa blogissa. Oon tykännyt siitä ihan kiitettävän paljon ja rakastan kun hoitoaine jää tuoksumaan hiuksiin pesunkin jälkeen. Mä pistän blogiin myöhemmin sitten mielipiteitä näistä tuotteista, tänään ne pääsevät koeajoon ;)

Ostin myös tänään lemppariputsaria, Garnier Nordic Essentials puhdistusgeeliä. On se vaan hyvä! :)
PhotobucketPhotobucket

Kommentit

  1. heii sulla on aivan ihana blogi :) tykkään kans kamalasti sun tyylistä ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake