Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Täyteläinen kurkku

Hahah, nyt oli pakko nauraa otsikolle : D mutta asiaan, mulla on tänään esitellä teille Face Helsingiltä saama Ziaja Cucumber Face Cream. Ziajan tuotteista pääset helposti lukemaan lisää Face Helsingin sivuilta →→ Click! (ei mainoslinkki!)


Sain siis testattavaksi Cucumber-sarjan kasvovoiteen, josta sivuilla sanotaan näin:
"Raikkaan tuoksuinen Cucumber kasvovoide sisältää ihon talintuotantoa tasapainottavaa kurkku-uutetta, joka myös kosteuttaa tehokkaasti. Tuote rauhoittaa ihoa ja parantaa sen sävyä. Iho saa terveen hehkun!" IMG_5858IMG_5859


Voide on tarkoitettu siis rasvoittuvalle ja sekaiholle (myös normaalille), ja purnukassa on 50ml tuotetta. Voide sisältää myös provitamiini B5:tä, A:ta ja E:tä. Seuraavasta kuvasta näkee, mitä kaikkea tuote sisältää: IMG_5862


Oon nyt n. kuukauden tätä käyttänyt kasvoille joka ilta, aina kasvopesun jälkeen. Voidetta ei tarvitse kerralla kuin pienen määrän.
Koostumus on ylellinen; ei laihaa eikä liian paksua, kevyttä, kuohkeaa, silkkisen pehmeää. Voide ei imeydy ihoon kokonaan, muttei jätä rasvaista tunnetta iholle ollenkaan!
IMG_5870




Tuoksu on aika voimakas, se tuoksuu ihan kurkuille. Itseä se ei haittaa ollenkaan, mutta poikaystävä ei pitänyt ; D en oo koskaan käyttänyt mitään näin täydellistä kasvovoidetta. Mun iho ei enää janoa kosteutta, ja nykyään iho on superpehmeä ja hyvinvoiva kaikinpuolin.
Mä en tiedä mitä tekisin, jos tämä lopetettaisiin! Oon ihan koukussa, pakko saada lisää kun tämä joskus loppuu IMG_5872 Mulla ei ole tästä voiteesta mitään negatiivista sanottavaa, se on ihan täydellinen tällaiselle rasvanaamalle. Muutaman kerran käytin tätä meikin alle ja se ei ollut ollenkaan paha niinkään, mutta iho kiilsi entistä nopeammin, joten käytän vieläkin Lumenen voidetta meikin alle.


Suosittelen tätä lämpimästi kaikille iho-ongelmaisille, mä oon aivan tämän voiteen orja!
Tässä vielä linkkiä Ziaja tuotteiden jälleenmyyjistä →→ Click!
Muistankin nähneeni Tuurin kyläkaupassa tämän merkin tuotteita, siellä ne ei varmastikaan maksa paljon mitään! :)

Kommentit

Yhteydenottolomake