Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Ettehän oo unohtanu mua?

Voiko olla vaikeempaa alottaa blogitekstiä.. Hei, moi taas! Mulla on ollu kahden kuukauden tauko, josta on vähän pakko pyydellä anteeks. On se mustakin ollut vähän tylsää olla postaamatta mitään :/ mä en jaksa bloggailla moneen kertaan päivässä/joka päivä ja tunkea naamakuvia joka paikkaan. Mä en vaan osaa enkä halua olla niinkun monet muut bloggarit, mä kirjottelen sillon kun haluan. Plus, että mä oon aika ujo, enkä kehtaa laittaa naamakuviani nettiin usein, sen takia naamakuvia ei blogissa paljoa näy. Ja olihan tää kesäkin ihan kiva, ei aina vaan kerkeä bloggailla ;)

Tulin nyt siis ilmottelemaan ittestäni ja että alan taas pian bloggailla paljon enemmän! Muutettiin Tomin kanssa ns. väliaikaseen asuntoon ja nyt ollaan löydetty ihan ikioma kämppä, jonne muutetaan 1.9. Sitten kun asiat on rauhottunu, on munkin kiva taas jatkaa tätä hommaa :) Lupaan varmasti tänne kuvia kämpästä!

Ja nyt kun puhuin niistä naamakuvista.... Että ette vaan unohtais mua!
Image and video hosting by TinyPic
Kiitos te, jotka ootte jaksanut pysytellä lukijoina palaillaan taas pian!

Kommentit

  1. Hei, se Illegal lengths -mascaran pitäs tilata mulle...terv, mami

    VastaaPoista
  2. Kaunis kuva ja kaunis nainen kuvassa! <3 Turhaa kainostelet naamakuvien laittoa. ;)

    Ps. Ihana väri hiuksissa!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake