Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Hiusjuttuja ja LivBox

Heipsun! Mulla ei oikein oo postailtavaa täällä Tampereella, kun kaikki on tuolla 250km päässä ja postissa tulossa lisää tavaraa :') että ehkä mä voin sitten vähän jutustella muita juttuja. Alotetaanko siitä, että tilasin Livboxin! Koodilla "syyskuu" sai 10e alennuksen, eli paketille tuli hintaa 5.90e jee! Viime boxissa näytti olevan tosi kivan näköisiä juttuja, että päätin mäkin nyt kokeilla onneani.

Eilen käytiin mökillä kääntymässä Nokialla päin ja illalla leikkasin Tomin hiukset. Hui kauhia mua pelotti, en oo aikasemmin leikannut miesten hiuksia! Tomilla oli ylikasvanut hiukset vielä niin paljon, että mun täytyi vähän niinkun itse taikoa joku malli. Mut siitä tuli HYVÄ! Oon superylpee ittestäni :D kuka tulee mun parturiin, siivouspalkalla voidaan mennä! :)

Käytiin tässä yks päivä Pispalassa kävelyllä ja kuvailemassa
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Lielahdessa oli ja on Tukkutori meneillään, ainoa asia mitä sieltä löysin, oli lisää VO5 shampoo ja hoitoaine duoa, ja vielä puoleen hintaan löysin näitä Keskisiltä ja sieltä ostin Give Me Moisture -versiota. Nyt kokeiluun menee Nourish Me Truly & Gloss Me Smoothly. Oon tykännyt näistä ihan sikana! (2.50e/kpl)
Image and video hosting by TinyPic
Onko vielä jotain, mitä mun pitäis täällä Tampereella nähdä/kokea viimeisen viikon aikana? Kertokaa ihmeessä vaikka Tampereen hyvä shoppailupaikkoja, kirppareita, puistoja, mitä vaan :)

Kommentit

  1. Mä satuin tilaamaan justiinsa päivää ennen tota koodia, ei harmita tai mitään :/ Sulla on kyllä upeet hiukset nykyään! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän! :( voi peffa, mutta eiköhän noita koodeja tuu vielä lisääkin! :) kiiiiitos!^^

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake