Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Mitä sitä tekis mieli?

Heeips! Woaah, heräsin tänään aikasin, kun lähdettiin kiiruulla mamman kanssa parissa kaupassa käymään. Löysin Halpa-Hallista ihanan valkoisen pöytäkuusen, 90cm pitkä ja maksoin vaan 10e :) vielä kyllä puuttuis valot tosta.. Niin siis kyllä, tossa se tönöttää nyt pöydän päällä ja kerkesin sen koristella jo :'D odotan joulua niin kovaa!

Ja nyt kun joulun alla alkaa himottaan se kosmetiikka ja muu kiva hömpötys, kun on paljon alennuksia ja lahjasettejä.. Oli mun "pakko" koota mun himotuksia kollaasin muodossa ;) Image and video hosting by TinyPic
Asos & BeautyBay:

♥♥ Stilan ja Too Facedin tuotteita en vielä omista yhtäkään. Näiltä merkeiltä haluaisin kokeilla poskipunia ja luomivärjeä.
♥♥ Carmexia oon rakastanut jo muutaman vuoden, parempaa huulirasvaa mun huulille saa jo tosissaan etsiä! Mulla on ollut perusversiota ja kirsikan tuoksuista, nyt haluaisin kokeilla mansikan ja vaniljan tuoksuisia, namii.
♥♥ Ted Bakerin "Wash bag" on aika kaunis, vai mitä? Kukpa ei haluaisi tuota pussukkaa
♥♥ POPin kahvi trioa oon nyt kuolannut hetken aikaa, se maksaa vain alle 21e :O
♥♥ Rimmelin Apocalips huulikiiltoja oon halunnut niiden tulon jälkeen kokeilla, näyttävät niin pigmenttisiltä.
♥♥ Bourjois merkki mua kiinnostaa paljon, varsinkin tuo Healthy Mix Serum meikkivoide. On kuulemma hyvä :)

Feelunique:

♥♥ Voi tuo Pacifican Tuscan Blood Orange settiä oon himoinnut parisen vuotta jo, sitä on niin hehkutettu tubessa! Tätä ei pitkään ollut Feeluniquessa, mutta siellä se taas houkuttelee mua..
♥♥ Olisko ollut viime joulun aikohin, kun Benefitillä oli saman tapainen hajuvesisetti myynnissä. Kyllä ärsytti, ettei tullut tilattua! Nuo pullot näyttäis tosi kivoilta mun kiiltävällä mustalla "yöpöydällä", joka on mun uusi vanity nyt ;)

Image and video hosting by TinyPic
Asos:

♥♥ Huhheijaa mitä löysin! Rose & Co merkiltä niin ihanan näköisiä ja nimisiä suihkugeelejä, vartalovoiteita, kynttilöitä.. Strawberry Cupcake, Lemon Bon Bon, Raspberries & Roses, Sugared Violet ja kynttilästä löytyi myös tuoksu Winter Wonderland. Kuola valuu..

Taika! Haastan sut tekemään myös himotuskollaasin! Tiedät kyllä miksi ;)

ASOS › click!
BeautyBay › click!
Feelunique › click!

Kommentit

  1. Jei! Minäpä väsäilen kun ehdin ;-----)

    VastaaPoista
  2. Sulla on sama maku kuin mulla, ihana Ted Baker. Alkoi huvittamaan, koska samanvärinen TB:n iso toilettilaukku on mun blogissa joulukuussa arvottavana... :p Joten sitä kautta voi kans onneaan kokeilla. ;) Rose & Co tavarat näyttää ihanilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo cool! Eihän oo :D voi jösses, minäpä kokeilen!^^
      Joo niin näyttävät, olis aivan ihana omistaa nuo kaikki!

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake