Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Taikan paketti

Helouu :) mä tässä pähkäilen, mennäkö vielä ennen joulua hammaslääkäriin vai eikö mennä. Oikeasti mun pitäisi mennä, koska särky on jokapäiväistä, vaikkei ookaan mitään verrattuna siihen pahimpaan särkyyn, mikä oli jo muutama päivä sitten. Sitten kun mietin, että kuitenkin hampaista joudutaan ottaan röntgenkuva ja se maksaa sen n. 100e + muut hoitokulut, on taas parin satkun keikka se sitte. Niin ei enää huvita miettiä mennäkö vai ei :(
ps. peskää hampaitanne joka ikinen päivä, aamulla ja illalla, ja syökää sitä purkkaa!

Iloisempiin juttuihin.. Taika lähetti mulle pienen paketin, ehkä pienenä kiitoksena Joulu Arvonnan voitostaan ;) kiitos ylipaljon, nää on kaikki ihania!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Sain tuollaisen suloisen Persian kisuvihkosen, pieni ja paksu. Heti rustasin sinne vaikka mitä ;) sain myös mun ihka ensimmäsen Soap & Glory tuotteen, Hand Food käsivoiteen. Tuoksuu todella hyvältä! Lumene Natural Code huulikiilto on tosi vaalea sävy mulle, mutta päätin silti kokeilla sitä, ja sehän toimi! Vaalentaa huulia riittävän vähän ja antaa kauniin kiillon. Sain myös kisulappusen, jonka kirjoitusta en julkaise ;D
Kiitos ihanista lahjoista Taika

Kommentit

  1. Voee miten söpö pieni paketti pinkkiä ja kissajuttuja! :3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. Ihana lahja! ♡

    Mee ihmeessä hammaslääkärille, mä en mennyt ajoissa, niin mulle jouduttiin tekemään juurihoito! Ennen pelkäsin ihan älyttömästi kunnallista hammaslääkäriä, mutta juurihoidon aikana pelot lähti pois :) Ja kunnallinen on muutenkin paljon halvempi kuin yksityinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, suloisia kaikki^^

      En enää meinaa keretä, huomenna on ainut mahdollisuus :/ on tää nyt parempi, ehkä soitan joulun jälkeen ja koitan saada aikaa lähelle. En enää halua kunnalliselle, liikaa huonoja kokemuksia :'D oon muutaman kerran käynyt yksityisellä ja saanut niin hyvää kohtelua, että meen uudelleenkin :) mulle on jäänyt traumoja nuorena muutamista hammaslääkäreistä, että nyt haluan vain parasta kohtelua ja hoitoa^^ se on mulle tosi tärkeä juttu.

      Ja joo, mullekin on tehty juurihoito nuorena, josta sainkin traumoja -.-" juurihoito ilman puudutusta ja sanottiin "sano sitten kun ei enää satu" <- huhhuh!

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake