Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Mitä kuuluu | Instagram Osa 2

Hei murut ja ihanaa perjantai-iltaa kaikille oon kerran aikaisemminkin tehnyt tällaisen postauksen (click!) ja nyt voisi olla uusi paikallaan. Mä kun en ole blogin parissa ollut paljoa tässä kuukauden sisällä, niin on kiva silti teille jotain höpöttää :)

Image and video hosting by TinyPic
 
- Mä oon huono korujenkäyttäjä. Nykyään töissä on aina rannekello ja useimmiten kaulakorukin. Rannekoruja tulee myös aina silloin tällöin käytettyä, kesällä varsinkin. Oon kuitenkin taas uudelleenihastunut kaulakoruihin ja varsinkin chocker -tyylisiin. Rakastuin MoonChildin koruihin ja pakkohan sieltä oli alekoodin kera tilata kaksi kaulakorua ja äidillekin pari. Korut tuli perille n. viikossa ja mitään valittamista koruista ei ole. Aivan ihania molemmat

- Vaasaan on avattu muutama viikko sitten uusi ja aivan superihana sisustusliike nimeltä Minun / Min (
click!). Myös Tomi rakastui liikkeeseen! Siellä on paljon meidän tyylistä tavaraa + kauniita kuparisen värisiä lamppuja, koreja ja paljon muuta. Käykää tutustumassa! Osoite on Vaasanpuistikko 14, 65100 Vaasa.

Image and video hosting by TinyPic
 
- Siirsin ja järkkäilin uuden askartelunurkkauksen Ikean hyllyyn. Lokerosta löytyy kaikki kirje- ja askartelukamat :)

- Otin pitkästä aikaa kynää ja paperia esille, ja piirsin alkutyökseni tytön, jonka alkuperäinen tekijä on Instagramissa nimellä "lovecynthia". Kai se ihan kiitettävän hyvin onnistui? :'D

- Syyskuun Kawaii Box tuli muutama päivä sitten ja siitä täytyy pistää tulemaan juttua blogiin. Tämä on mun viimeinen Kawaii Box hetkeen, ehkä joskus vielä tilaan uudelleen ;) oon kirjoittanut heinäkuun ja elokuun bokseista
täällä ja täällä.



Näin muita asioita, niin paljon olis juttuja tulossa esim. Makeup Revolution tilaus, Born Pretty Storen eri tuotteita ja tuotearvosteluita. Huomenna mulla on heti klo 8.00 parturi. Tyviväri ja leikkaus olis tulossa, ja toivottavasti myös lisää raitaa. Mutta hei, mitä teille kuuluu? :)

Kommentit

Yhteydenottolomake