Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Kasa kosmetiikkaa lähtee än yy tee nyt!


Image and video hosting by TinyPic


Onneksi olkoon Jetta! Laitan sulle sähköpostia tuota pikaa

Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille ja blogin lukijoille muutenkin! Kysymykset oli hauskoja ja kekseliäitä, enkä malta odottaa, että pääsen vastailemaan niihin :) Viisivuotinen blogitaival on ollut mahtavaa ja opettavaista ja oon löytänyt blogin kautta ihania ihmisiä, joiden kanssa jakaa kosmehulluutta. Pidän blogini kauneusaiheisena, enkä mielelläni sekoita siihen yksityiselämää hirveästi. Voitte varmaan arvata syyn? Tiedän, että lifestyleaihe on se suosituin ja toisi blogiin lisää lukijoita ja katsojia, mutta se ei ole se päämäärä mulla. Yksityiselämän tuodessa blogiin saa lähteä jo laskemaan sekunteja, milloin tulee ensimmäiset hater-kommentit ja niitä ei kukaan halua (näin kärjistettynä). Kauneusblogit saavat siis toki myös ikäviä kommentteja, mutta niitä on tuntunut olevan suhteessa lifestyleblogeihin vähemmän.

Eli kyllä multakin löytyy muitakin ilon aiheita kuin kosmetiikka ja surun myös :) Näitä pieniä kurkistuksia elämästä voi käydä kurkkimassa mm. Snapchatistä nimimerkillä canipupu ja Instassahan mä myös pyörin päivät pitkät! Jos seuraat mua jossakin somessa, kerrothan mulle myös sun nimimerkin

Kommentit

Yhteydenottolomake